منتظر تماس شما هستیم

9 - 66675090 - 021

قیمت ورق ضد سایش

شرکت کیان استیل تأمین کننده انواع آهن آلات با تجربه ی بیش از سه دهه در زمینه فروش آهن آلات در خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای مشاهده قیمت ورق ضد سایش با ما همراه باشید.

در این صفحه قیمت ورق ضد سایش چینی و قیمت ورق ضد سایش سوئدی به صورت روزانه بروزرسانی خواهند شد.

ورق ضد سایش 1024x341 - قیمت ورق ضد سایش

اگر بخواهیم یکی از پر کاربردترین ورق ها در صنعت را نام ببریم میتوانیم از ورق ضد سایش یاد کنیم. ورق ضد سایش همانطور که از اسمش پیداست، برای شرایط سخت ساخته شدند. دلیل مقاومت ورق ضد سایش در برابر لغزش، ضربه و خراش بالا بودن کربن آن می‌باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق ضد سایش

تمامی ارزش و افزایش قیمت ورق ضد سایش وابسته به قیمت دلار می‌باشد.

حالت های ورق ضد سایش

در این صفحه از سایت دو نوع حالت برای عرضه ی ورق ضد سایش موجود می‌باشد:

  1. ورق ضد سایش به صورت شیت
  2. ورق ضد سایش به صورت فابریک

تحویل این محصول هم از کارخانه و هم از بنگاه تهران صورت میگیرد.

قیمت ورق ضد سایش

این نوع ورق دارای انواع متفاوتی می‌باشد که بر اساس عناصر تشکیل دهنده ی آنها، قیمت ورق ضد سایش هم تغییر خواهد کرد. در شرکت کیان استیل ورق ضد سایش چین، ورق ضد سایش اسلونی و ورق ضد سایش سوئد موجود می‌باشد. چین فقط سختی 500، اسلونی و سوئد سختی 450 و 500 موجود می‌باشد. یکسری ورق های با سختی 500 در ابعاد 2.5 در 6 هم موجود می‌باشد.

شرکت کیان استیل مرکز تخصصی تامین آهن و فولاد صنایع، از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی ثبت گردیده است. تحویل به موقع و ارائه خدمات بهینه و نیز نیاز کارفرمایان منجر به تاسیس شرکت کیان استیل و فعالیت حقوقی این مجموعه گردید. مدیریت و پرسنل کارآمد شرکت و نیز تجربه سال های متمادی در عرصه بازرگانی فولاد و شناسایی بازار مصرف داخل و نیاز پروژه ها از جمله عوامل موثر در پیشرفت و ارتقاء چشمگیر سطحی کیفی خدمات این شرکت می‌باشد. در سال های اخیر با توجه به حجم بالای فروش و کسب شایان توجهی از سهم بازار اقدام به واردات مستقیم پروفیل های مورد نیاز داخل و نیز برخی ورق های آلیاژی و آجدار از کارخانجات معتبر جهان نمودیم.

منابع: https://www.agsteelitalia.it/en/insights/anti-wear-special-materials/

نحوه خرید ورق ضد سایش به صورت زیر می‌باشد

  • درخواست خرید

  • صدور پیش فاکتور

  • نحوه تسویه

  • کنترل کیفیت

  • بارگیری و حمل کالا

  • صدور فاکتور رسمی

دیگر ورق های موجود شرکت کیان استیل ورق سیاه، ورق A516، ورق A283، ورق ST52، ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق سرد، ورق استیل، ورق آلومینیوم و همچنان چهارپهلو و تسمه هم به فروش میرود.

فعال کردن %10 ارزش افزوده

ورق ضد سایش ۶

ورق ضد سایش ۸

ورق ضد سایش ۱۰

ورق ضد سایش ۱۲

ورق ضد سایش ۱۵

ورق ضد سایش ۲۰

ورق ضد سایش ۲۵

ورق ضد سایش ۳۰